Pages

all of u have it!!

kamu yg sedang membaca..
dia..
dan semua yg berada di dunia ini...
mempunyai sekeping hati seperti aku...
tetapi ianya berbeza...

Saturday 17 March 2012

kejutan??!!

kenapa kau unblock aku skrg?? kau penah pikirkan x setiap tindakan yang kau lakukan tu ade kesannya....kenapa kau x terus block aku smpi bila2...biar aku xkan nmpk kewujudan nama kau tu smpi bila2...itukan yg kau nak dari mula??....dengan senang hati kau remove aku as friend,then trus block aku bila aku mesej kau untk minx penjelasan.....kau biarkan aku mcm org bodoh disaat aku teramat memerlukan kau disisi....smua yg aku lalui tu sgt menyakitkan...kau tahu tak?? kenapa kau buat semua tu?? kenapa??!!!!!!! aku bencikan kau...........aku benci sgt3....kau mainkan hati aku mcm aku ni insan yg x layak utk merasa bahagia..... jgn kau kembali jika utk menyakiti hati aku sekali lagi.....baru skrg aku terasa mmg susah sgt utk cuba bercakap dgn kau wlupun smua ni dah lama berlalu....hati aku masih belum pulih dari luka yg menyakitkan tu.....

No comments:

Post a Comment