Pages

all of u have it!!

kamu yg sedang membaca..
dia..
dan semua yg berada di dunia ini...
mempunyai sekeping hati seperti aku...
tetapi ianya berbeza...

Monday 29 August 2011

assalamualaikum.....
esok nak raya dah kan?? aku xrasa seronok pon...aku xtaw kenapa aku selalu cmni...aku xtaw ubat ape yg blh buat aku elok mcm dulu blk...
yg aku taw,fikiran aku nih selalu je nak memikirkan dia...memikirkan kenangan lalu,serta impian dan harapan yg aku simpan waktu aku dgn dia dulu...aku xtaw kenapa aku susah sgt nak lupakan dia serta buang dia dari kotak fikiran aku nih...
nak taw x kenapa aku xleh nak lupa kat dia?? sebabnya dia selalu ade depan mata aku...mcm mna aku nak lupa klu kelibat dia selalu depan mata aku...kadang2 aku rasa mcm nak lari je dari semua ni...yelah,klu dah tiap2 hari aku nmpk muka dia dlm klas,mcm mna aku blh nak lupakan dia...skrg aku nyesal sgt,kenapalah aku kapel ngn dia dulu...skrg bila jd cmni,aku jgk yg merana...dah la satu kelas,nyorok kot celah mna pon aku ttp akn nmpk dia...bukan je kat klas,tp kebetulan tu byk sgt...

kau taw x ape yg aku rasa skrg ni?? aku tgk kau kat kelas mcm xda pape pon yg pnh t'jd antra kita kan...kenapa kau boleh acting mcm tu...kau taw x yg aku merana,sakit,terseksa setiap kali bila tgk muka kau...kenapa kau buat aku mcm ni??? aku rasa klu kau berterusterang pon sakit dia xmcm ni,tp aku rasa sakit sgt bila kau menipu aku!! kau buat aku tertunggu2,simpan harapan dan percayakan kau...kau taw x mcm mana rasanya bila aku ternampak kau dgn perempuan tu...yg aku sakit hati sgt tu sbb kau MENIPU aku!!kenapa kau x jujur je,kenapa kau xbgtaw je bnda betul...aku boleh terima lahhh klu kau dah ade org lain skalipon,cuma aku pantang sgt bila kau menipu aku,SIALLLLLLL!!!! kata2 kau sblm ni semua palsu belaka kan?? ucapan cinta dan sayang kau semuanya tak guna!!

No comments:

Post a Comment