Pages

all of u have it!!

kamu yg sedang membaca..
dia..
dan semua yg berada di dunia ini...
mempunyai sekeping hati seperti aku...
tetapi ianya berbeza...

Friday 23 September 2011

:(

awak.....
tau x yg saya tgh rindukan awak skrg ni.....klulah awk ada disisi sy,pasti akan sy hargai setiap masa bersama awak.....semalam,saya mimpikan awak...saya terjaga pukul 3.47pagi....dlm mimpi tu mmg indah2 je,tp bila tersedar saya maki hamun diri sendiri sbb termimpi psl awak....ni adlh kali ke-3 sy mimpikan awk lps kita putus....sy xtaw kenapa otak dan hati sy ni masih nk fikirkan psl diri awk...lagi kuat sy berusaha utk lupakan awk,lagi dalam perasaan sy pd awak....awak tau x apa yg sy buat bila sy rindu awk...sy google nama awk sbb nk tgk gmbr awk,dan secara sengaja sy jgk google nama perempuan tu....sbb sy nak tgk gmbr apa yg awk ltk sbg profile picture dlm facebook...tindakan sy ni sgt bodoh kan????? awk taw x,sy tak salahkan perempuan tu sbb sy taw yg salah tu adlh awk....msti perempuan tu xtaw yg awk adlh milik sy sblm jadi milik dia,sebabnya awk xjujur dlm perhubungan kita...awk tinggalkan sy tnpa apa2 kata terakhir pon,awk biarkan sy tertanya2 dan keliru...sedangkan awk tau yg kita akan bersua muka setiap hari bila pegi kelas...sampai hati awak buat mcm tu kan...penah x awak terfikir apa yg saya rasa saat itu....
dalam keadaan sedar @ x,saya selalu follow up keadaan awk...ingat x yg awk pnh jnji ngn sy yg awk nk bwk sy keluar date naik kereta bila awk dah dpt lesen??saya seronok sgt tggu saat itu berlaku...tapi,ade satu hari tu saya dpt taw yg awk xdtg klas sbb amik ujian jpj utk lesen kereta tu,saya trus teringat apa yg awk penah cakap dulu....dan serta merta saat itu hati saya menangis dan merintih kesedihan...dan yg menambahkan lagi rasa sakit itu ialah apabila saya taw bkn sy ada disisi awk ketika pertama kali awk memandu,tetapi perempuan itu...
awak,saya xtaw apa sebab awk tgglkn saya...tapi saya sedar siapa diri saya ni...mgkn dia adlh yg terbaik utk diri awk,sbb tu awk pilih dia dan tgglkn sy...saya xtaw kenapa saya selalu merintih sedih mengingatkan awk sedangkan tanggungjawab saya pada Allah itu adlh lebih besar...semua itu gara2 cinta sy kpda awk melebihi cinta sy pada Allah...sebab tu lah bila terjadinya perkara ni,susah utk sy terima kenyataan kan?? saya nak berubah,tp mcm mana sy nak berubah jika awak mmg selalu depan mata saya....

No comments:

Post a Comment