Pages

all of u have it!!

kamu yg sedang membaca..
dia..
dan semua yg berada di dunia ini...
mempunyai sekeping hati seperti aku...
tetapi ianya berbeza...

Thursday 15 September 2011

perasaan itu subjektif

hmm :(( nak taw x...yg aku susah nak melepaskan perasaan ini pergi...sampai sekarang dan sampai saat ini....
patutkah aku terus membenci dia sehingga akhir hayat aku??
atau patutkah aku melepaskan perasaan ini beransur pulih hari demi hari....
aku keliru dan aku tak boleh nak buat keputusan....
bila tiba detik aku merasakan sgt benci dgn diri dia,hati aku akan membenci sehabis mungkin....
tapi bila tiba2 perasaan sayu itu dtg,aku tak dpt nafikan yg perasaan sayang itu masih ada utk dia wlupun jauh di lubuk hati aku nih...aku xmampu nak menghalang semua yg terjadi pada diri aku nih...

sebenarnya,
masa pegi kelas tadi aku terserempak dia...xsangka yg dia pon xmasuk kelas pagi tu...aku dgn kawan2 aku berjalan ke blok mekanikal utk ke kelas bi...dr jauh kwn aku yg sorang lg dah nmpk dia,tp aku xnmpk sbb aku rabun....pastu bila dah semakin dekat dia semakin jelas kelihatan kat mata aku ni...aku hnya pndg curi2 je,dia plak aku rasa mmg xpndg pon aku...tunduk menghadap lantai je....pastu kwn aku nak g tnds,so jln straight je trus ke tndas n xlalu pon depan dia....pastu dlm tnds kwn aku tnya...
"ang bila terserempak dia mcm tadi rasa apa?? "
agak2 ang aku rasa apa...
"msti xleh lupa lg kan....bila kita dah kaple pastu putus msti susah dah nak jdi kwn biasa blk kan..."
aku mengiakan kan je sbb mmg perasaan aku tu xhlg lg,rasa itu msh ada pada dia dan hnya utk dia....dan ya,susah utk menjadi kawan semula setelah itu yg terjadi....masing2 tak penah bertegur sapa sampai sekarang wlupun dah berbulan kisah ni berlaku...xmgkn aku blh lupa apa yg  terjadi....hati aku terlalu sakit bila mengenangkan semua itu kembali...

just 1 thing aku wonder smpi sekarang,
betul ka dia lgsg xda rasa sayang utk aku??bila setiap kali dia ucapkan kata sayang dan cinta utk aku,apakah maknanya semua itu....adakah ianya betul lahir dari hatinya atau sekadar kata2 manis yg keluar dari mulut dia...

hati ini terlalu perit menghadapi tu semua....pernahkah dia cuba paham apa yg tersirat disebalik pandangan mata aku ni....

No comments:

Post a Comment