Pages

all of u have it!!

kamu yg sedang membaca..
dia..
dan semua yg berada di dunia ini...
mempunyai sekeping hati seperti aku...
tetapi ianya berbeza...

Tuesday 3 January 2012

tahun baru ^^,

wlupun skrg aku dah xkesah untk berbicara mengenai dirimu,tetapi sebenarnya masih lagi hati ini menyimpan perasaan terhadapmu... dgn kwn2 aku dah blh sembang mcm takde pape penah jadi,aku blh sebut nama dia ngn nada seperti aku memain,tapi kwn2 aku xtaw yg aku kdg2 btl2 mksdkan apa yg aku ckp...cuma,aku xbrani nk buat apa yg terlintas kt fikiran aku ni...so,aku pendamkan je... hmm,lgpun dah msuk thn baru dan tgl lg bbrpa bln je duk kt sini,pstu msing2 ngn haluan sendiri dan aku xkn lagi dpt tgk sidia... tp,satu bnda je aku nak... aku harap sebelum aku pergi dari sini aku dapat bercakap dgn dia dan aku harap kita blh jadi kwn mcm dulu blk...

No comments:

Post a Comment