Pages

all of u have it!!

kamu yg sedang membaca..
dia..
dan semua yg berada di dunia ini...
mempunyai sekeping hati seperti aku...
tetapi ianya berbeza...

Thursday 16 February 2012

:(


dalam hati ini ada nama mu
 nama seorang insan yang aku rindu
 dalam diri ini ada sayang mu 
sayangnya dirimu tidak mengerti
dalam senyum ini ada tangisan
 tangisan seorang insan terluka
 dalam jiwa ini ada pilunya
 pilu yang membuat aku menangis 
oh hibanya
 sayu hati... sayu sekali
melihat engkau berpimpin tangan dengan sidia
 sakit hati... sakit sekali
pabila cinta yang aku beri tak dihargai 
sungguh terhina 
letih tidak bermaya 
rasa terkilan 
insan yang ku puja kini mekar harum dijambangan orang 
kau yang ku sayang 
aku yang kecundang 
kalau tahu sakit begini
tidak aku bermain cinta 
kalau tahu siksa begini tidak aku menyayangimu 
pilu resah dihati ini mengusung rindu 
ku tak berdaya


No comments:

Post a Comment